TT
No.
|
Tên taÌc giả
Author
|
Tên bài
Tilte
|
Trang
Pages
|
1 |
Huynh Tan, Luu Nguyen Duc Hanh,
Phan Thanh Thuy |
An exploratory inquiry of healthcare students’ practicum experience with a digital critical reflection tool (Read the full text article)
Nghiên cứu tìm hiểu vá» trải nghiệm phản chiếu tÃch cá»±c sá» dụng ứng dụng kÄ© thuáºt số trong quá trình thá»±c táºp cá»§a sinh viên khối ngà nh sức khá»e
|
5-17 |
2 |
Nguyen Thanh Ly, Nguyen Phuong Huyen,
Pham Van Thuan, Pham Thi Thanh Hai |
Developing novice teachers practice through critical reflection (Read the full text article)
Phát triển tư duy phản biện cho giáo viên phổ thông thông qua thá»±c táºp sư phạm
|
18-30 |
3 |
Bui Tran Quynh Ngoc,
Nguyen Thi Thu Trang |
Developing student teachers experience through critical reflection on placement (Read the full text article)
Nâng cao trải nghiệm cá»§a sinh viên sư phạm thông qua quá trình phản tư trong giai Ä‘oạn thá»±c táºp sư phạm
|
31-44 |
4 |
Do Thuy Linh |
Developing student teachers’ approaches to group teaching in placement learning (Read the full text article)
Phát triển phương pháp dạy há»c theo nhóm cho giáo sinh trong thá»i gian thá»±c táºp sư phạm
|
45-61 |
5 |
Pham Thi Binh, Truong Thị Hao |
The importance of using teaching aids for educating Geography teacher students (Read the full text article)
Tầm quan trong trá»ng cá»§a việc sá» dụng giáo cụ dạy há»c trong đà o tạo giáo viên Äịa lÃ
|
62-73 |
6 |
Du Thong Nhat, Nguyen Thi Thu Huyen |
Job satisfaction among elementary school teachers: A case report from Kien Giang, Vietnam (Read the full text article)
Sá»± hà i lòng công việc cá»§a giáo viên tiểu há»c:Báo cáo trưá»ng hợp tại Kiên Giang, Việt Nam
|
74-91 |
7 |
Nguyen Thanh Trung, Dao Ngoc Chuong |
Professional learning in organizing students’ activities of teaching latin american literature in HCMC University of Education – linguitics and literature department (Read the full text article)
Äịnh hướng Dạy há»c chuyên nghiệp trong Tổ chức hoạt động dạy há»c Văn há»c MÄ© Latin ở Khoa Ngữ văn – Trưá»ng Äại há»c Sư phạm Thà nh phố Hồ Chà Minh
|
92-104 |
8 |
Ha Van Thang |
Applying micro – teaching and jugyou kenkyuu (lesson study) to enhance students’ teaching skills through the module of Geopraphy teaching methodology at high school (Read the full text article)
Váºn dụng phương pháp vi mô và nghiên cứu bà i há»c để nâng cao kÄ© năng dạy há»c cho sinh viên thông qua há»c phần phương pháp giảng dạy Äịa là ở trưá»ng phổ thông
|
105-116 |
9 |
Pham Thi Thanh Hai, Pham Thi Thanh Hoa |
Master plan for Vietnam’s higher education system - the status of education planning at Vietnam National University (Read the full text article)
Quy hoạch giáo dục đại há»c- Thá»±c trạng quy hoạch ngà nh đà o tạo tại Äại há»c Quốc gia Hà Ná»™i
|
117-127 |
10 |
Tran Cao Bao |
University graduates and employment: The gap between employer expectations and graduate performance (Read the full text article)
Sinh viên tốt nghiệp đại há»c và vấn đỠviệc là m: Khoảng cách giữa kì vá»ng cá»§a nhà tuyển dụng lao động và năng lá»±c là m việc cá»§a sinh viên đã tốt nghiệp
|
128-138 |
11 |
Nguyen Ai Quoc |
An epistemological analysis of the concept of quotient group (Read the full text article)
Má»™t phân tÃch tri thức luáºn vá» khái niệm nhóm thương
|
139-152 |