Báo cáo khoa há»c (tiếng Anh)
|
1.
|
Split attention in reading comprehension: A case of ESL/EFL
Th.S. Huỳnh Công Minh Hùng
|
tr.1-28
|
2.
|
Interactionist theory in compter-assisted language learning: Interpersonal interaction
Th.S. Vũ Hoa Ngân
|
tr.29-50
|
3.
|
Project-based multimedia learning: An application to General English learning
GV. Nguyễn Thị Tuyết Phương
|
tr.51-63
|
4.
|
Applying ESP in reading for information
Th.S. Hồ Thị Phượng
|
tr.64-68
|
5.
|
The advantages and disadvantages of the English spelling system
Th.S. Nguyễn Thúy Oanh
|
tr.69-77
|
6.
|
Communicative language teaching: Merits and challenges
GV. Äinh Ngá»c Thủy
|
tr.78-87
|
7.
|
Recommended steps to achieve effective writing
Th.S. Lý Nhựt Thiện
|
tr.88-96
|
8.
|
Reflective journal
ThS. Bạch Linh Trang
|
tr.97-101
|
9.
|
Implementation of PowerPoint in teaching
GV. Nguyá»…n Hiá»n Äoan Trang
|
tr.102-114
|
10.
|
How to teach oral-stop consonants to Vietnamese freshmen
ThS. Nguyễn Thanh Tuấn
|
tr.115-132
|
11.
|
Understanding the influence of cultural thought patterns on reading behavior
TS. Nguyễn Thanh Tùng
|
tr.133-144
|
12.
|
The role of functional grammar in decoding a reading text
Th.S. Nguyễn Thị Tú
|
tr.145-171
|
13.
|
Some ways of writing skills in ESP classes
Th.S. Lê Thị Kiá»u Vân & ThS. Phạm Thị Ngá»c Thủy
|
tr.172-186
|
Tóm tắt khoa há»c (tiếng Anh)
|
14.
|
Importance of speaking English
GV. Lê Thị Hồng Hương
|
tr.187
|
15. |
Reading in English for Physics
GV. Trần Thị Tuyết Vân
|
tr. 187 |
Báo cáo khoa há»c (tiếng Hoa)
|
16.
|
Những lá»—i thÆ°á»ng gặp của há»c sinh Việt Nam khi há»c thanh Ä‘iệu Hán ngữ và cách khắc phục
Th.S. Äặng Thị Hồng Hạnh
|
tr.189-196
|
17.
|
Quy tắc dịch từ ngoại lai trong tiếng Hán
Th.S. Vũ Nguyễn Minh Thy & GV. Vương Xương Kiệt
|
tr.197-204
|
18.
|
L'approche actionnelle dans l'enseignement/ apprentissage du Francais sur objectifsspecifiques
TS. Trương Thị An Na
|
tr.206-214
|
Báo cáo khoa há»c (tiếng Việt)
|
19. |
Äôi Ä‘iá»u suy nghÄ© vá» dạy Ä‘á»c hiểu
GV. Lê Thị Kim Khánh
|
tr. 216-219 |
20. |
Má»™t số khó khăn trong việc dạy và há»c tiếng Anh đối vá»›i sinh viên khoa Giáo dục Thể chất, trÆ°á»ng Äại há»c SÆ° phạm TP.HCM
GV. Nguyá»…n Thị BÃch Liên
|
tr. 219-224 |
21. |
Äánh giá giáo trình "English for History" Ä‘ang áp dụng cho sinh viên khoa Lịch sá» và ngà nh Quốc tế há»c trÆ°á»ng Äại há»c SÆ° phạm TP.HCM
ThS. Nguyễn Kỳ Nam
|
tr. 225-246 |
22. |
Nháºn diện và phân loại các yếu tố dùng trong liên kết quy chiếu
ThS. Tống Khánh Ngá»c
|
tr. 247-259 |