Báo cáo khoa há»c (tiếng Anh)
|
1.
|
Split attention in reading comprehension: A case of ESL/EFL
Th.S. Huỳnh Công Minh Hùng
|
tr.1-28
|
2.
|
Interactionist theory in compter-assisted language learning: Interpersonal interaction
Th.S. Vũ Hoa Ngân
|
tr.29-50
|
3.
|
Project-based multimedia learning: An application to General English learning
GV. Nguyễn Thị Tuyết Phương
|
tr.51-63
|
4.
|
Applying ESP in reading for information
Th.S. Hồ Thị Phượng
|
tr.64-68
|
5.
|
The advantages and disadvantages of the English spelling system
Th.S. Nguyễn Thúy Oanh
|
tr.69-77
|
6.
|
Communicative language teaching: Merits and challenges
GV. Äinh Ngá»c Thá»§y
|
tr.78-87
|
7.
|
Recommended steps to achieve effective writing
Th.S. Lý Nhựt Thiện
|
tr.88-96
|
8.
|
Reflective journal
ThS. Bạch Linh Trang
|
tr.97-101
|
9.
|
Implementation of PowerPoint in teaching
GV. Nguyá»…n Hiá»n Äoan Trang
|
tr.102-114
|
10.
|
How to teach oral-stop consonants to Vietnamese freshmen
ThS. Nguyễn Thanh Tuấn
|
tr.115-132
|
11.
|
Understanding the influence of cultural thought patterns on reading behavior
TS. Nguyễn Thanh Tùng
|
tr.133-144
|
12.
|
The role of functional grammar in decoding a reading text
Th.S. Nguyễn Thị Tú
|
tr.145-171
|
13.
|
Some ways of writing skills in ESP classes
Th.S. Lê Thị Kiá»u Vân & ThS. Phạm Thị Ngá»c Thá»§y
|
tr.172-186
|
Tóm tắt khoa há»c (tiếng Anh)
|
14.
|
Importance of speaking English
GV. Lê Thị Hồng Hương
|
tr.187
|
15. |
Reading in English for Physics
GV. Trần Thị Tuyết Vân
|
tr. 187 |
Báo cáo khoa há»c (tiếng Hoa)
|
16.
|
Những lá»—i thưá»ng gặp cá»§a há»c sinh Việt Nam khi há»c thanh Ä‘iệu Hán ngữ và cách khắc phục
Th.S. Äặng Thị Hồng Hạnh
|
tr.189-196
|
17.
|
Quy tắc dịch từ ngoại lai trong tiếng Hán
Th.S. Vũ Nguyễn Minh Thy & GV. Vương Xương Kiệt
|
tr.197-204
|
18.
|
L'approche actionnelle dans l'enseignement/ apprentissage du Francais sur objectifsspecifiques
TS. Trương Thị An Na
|
tr.206-214
|
Báo cáo khoa há»c (tiếng Việt)
|
19. |
Äôi Ä‘iá»u suy nghÄ© vá» dạy Ä‘á»c hiểu
GV. Lê Thị Kim Khánh
|
tr. 216-219 |
20. |
Má»™t số khó khăn trong việc dạy và há»c tiếng Anh đối vá»›i sinh viên khoa Giáo dục Thể chất, trưá»ng Äại há»c Sư phạm TP.HCM
GV. Nguyá»…n Thị BÃch Liên
|
tr. 219-224 |
21. |
Äánh giá giáo trình "English for History" Ä‘ang áp dụng cho sinh viên khoa Lịch sá» và ngà nh Quốc tế há»c trưá»ng Äại há»c Sư phạm TP.HCM
ThS. Nguyễn Kỳ Nam
|
tr. 225-246 |
22. |
Nháºn diện và phân loại các yếu tố dùng trong liên kết quy chiếu
ThS. Tống Khánh Ngá»c
|
tr. 247-259 |